Rep. af Playstation 3 - drev virker ikke

Nogle råd eller foreslag til en billig reparation?

Re: Rep. af Playstation 3 - drev virker ikke

Man kunne prøve at rense linsen på drevet, som det første.

--
Ulrik Smed
Aarhus, Denmark

Re: Rep. af Playstation 3 - drev virker ikke
Må jeg godt blande mig? Jeg har en sådan som iflg brugeren kun kan spille
DVD'er men ikke spil.

Jeg ville også rense den men hvordan skiller man den ad??

MVH Lars Arup

Re: Rep. af Playstation 3 - drev virker ikke
lyder underligt, men du skal splitte den ad. Jeg har lige skilt min ad og
der er mange skruer og finesser man skal passe på.

Jeg tror mit drev er itu og skal nu købe en defekt ps3 til reservedele for
at fixe den .. æv.