rep af nokia 9110

jeg leder efter en som kan svare på nogle tekniske ting, omkring rep af
en nokia 9110

er der mon en ??

--
thomas

Re: rep af nokia 9110
hvad vil du da vide

De bedste hilsner

J.

Re: rep af nokia 9110
jeg sidder og er ved at lave min gamle 9110
og kan ikke finde ud af hvordan nmp4370391 skal virke i power delen

sidste min tlf virkede skrev den Contact service, siden da harden været
død ..

kan du måske give mig et hint om hvad det kan være

Re: rep af nokia 9110
1. Hvad skere der når du sætter din lader til.

2. HUSK at din lader skal være NMP godkendt.

3. Bruger du en ACP-9 lader eller en ACP-7 lader ?

4. ACP-9 lader tager ca. 2 min (når batt er 100 % afladet) før den går
igang med at lade.

5. Med ACP-7 laderen kan det tage adskellig min. før den går i gang med
at lade på et helt fladt batteri. ( LCD'en er slukket i mens.)

De bedste hilsner

J.

Re: rep af nokia 9110

6. Er spændningen på pin 60 "CCONT" ( N110 ) er den højere end 0,4 V når
oplader er forbundet til telefonen.? hvis ja så tjek - X170, F170, L170,
R170 for fejl

Hvis NEJ så skal den til service her kan de bruge WINtesla Nokia SW til
at se om kredsen ( N110 ) er defekt og / eller de kan kalibre kredsen så
den funger igen, hvis de ikke kan det så er den sikkert defekt (N110)

Ellers afsted med Mobilos til service eller køb en ny.

De bedste hilsner

J.

Re: rep af nokia 9110
jeg ser lige efter hvilken lader det er og måler der efter pin 60.

Man kan hente WINtesla til nokia her http://mobile.box.sk /, men det er
nok ikke helt lovligt.

Tak for svaret.

--