Rep af komfur ?

Vi har et glaskeramisk komfur, hvor den ene kogeplade varmer på MAX, uanset
om drejeknappen er sat til 1,2,3,4,5 eller 6. - Jeg vil gætte på der er tale
om en termostat eller lign som skal skiftes.

Er der nogen der kan fortælle hvordan jeg bedst kan gribe situationen an ?
Jeg skal jo finde ud af hvad det er som er defekt, købt en ny, og monteret
den.

Henrik
Kunne du tænke dig at blive forhandler af Aloe Vera Produkter,
Re: Rep af komfur ?
Prøv hos dk.teknik.el, hvor dit spørgsmål hører hjemme.