Rep af håndmixer..

Hejsa Alle

Nå efter mange års tro tjeneste fik jeg tævet min brAun multimix 350W
håndmixer til døde.. eller dvs at det plastik tandhjul der sidder på
motorakslen har revet sig løst.. er der nogle der ved om det kan limes? og
hvad skal man evt lime det med ?

Mvh
Morten

Re: Rep af håndmixer..

et knækket plastic tandhjul har ikke meget med en elektronik newsgruppe
at gøre. Muligvis er der mere hjælp at hente i ...teknik.el gruppen ?

Bo //

Re: Rep af håndmixer..
Jeg har rep en lign maskine som var næsten ubrugt. Jeg fik fat i et firma i
Glostrup, Brøndby eller deromkring som var aut reservedelsforhandler for
Braun. Der kunne jeg købe et helt sæt med alle nylontandhjulene (selv om jeg
også kun skulle bruge det til motorakslen) og det var ikke særligt dyrt.

MVH Lars Arup

og

Re: Rep af håndmixer..

Hej Lars

Mange tak for hjælpen, det ser ud til at være:

http://www.scandia-serviceteknik.dk

Mvh
Morten

Re: Rep af håndmixer..
Hej Morten,
Jeg har også en defekt Braun mixer.
Hvis du får repareret din, vil du så fortælle om du fik reservedele hos
scandia +++ og hvad de kostede?
mvh. BJ

firma

Site Timeline