Rep. af H&K AVR-7000

Kender nogen til subj.?

Jeg har en stående her der har mutet alle forstærkerne (den har et mutekredsløb tilknyttet hver forstærker der styres direkte fra uP'eren). Den har skruet helt ned for volumen og går jeg ind og måler kan jeg efter den digitale volumekontrol se at der kommer signal igennem i det øjeblik der drejes på volumeknappen - dvs. står den stille er der ikke hul igennem.

Er der nogen der tilvældigvis skulle have noget erfaring med denne model? uP'eren ER skiftet samt volumekredsen! og et hav af udkogte kondensatorer dito. Kan forstærkeren køre uden DSPboardet monteret? (det gør den p.t., men det ændre ikke på fejlen. Min tanke: er det DSP boardet der sædvanligvis har et output der enabler forstærkerne men som nu er defekt?)

Peter

Reply to
Peter Andersen

Jaaaaeh... - Dog kun brændte udgange...

Du har selvfølgelig en manual, ikke ???

Lars / Viborg

--

 - Se vores nye hjemmeside på www.sound2vision.dk
Reply to

Jo. Alle forstærkerne virker i den, så det er ikke her problemet er. Du har vel ikke en stående??

Peter

Reply to
Peter Andersen

Nnæeh... - Men hvis du ikke havde manualen, ville jeg tilbyde at mail'e den til dig...

Lars / Viborg

--

 - Se vores nye hjemmeside på www.sound2vision.dk
Reply to
Lars Nielsen

Du må meget gerne maile den til mig alligevel...

Tak.

Jeg er på jagt efter en brugt/defekt AVR-7000. Hvis nogen har noget stående så send mig en mail....

Peter

Reply to
Peter Andersen