Rep. af H&K AVR-7000

Kender nogen til subj.?

Jeg har en stående her der har mutet alle forstærkerne (den har et
mutekredsløb tilknyttet hver forstærker der styres direkte fra uP'eren). Den
har skruet helt ned for volumen og går jeg ind og måler kan jeg efter den
digitale volumekontrol se at der kommer signal igennem i det øjeblik der
drejes på volumeknappen - dvs. står den stille er der ikke hul igennem.

Er der nogen der tilvældigvis skulle have noget erfaring med denne model?
uP'eren ER skiftet samt volumekredsen! og et hav af udkogte kondensatorer
dito. Kan forstærkeren køre uden DSPboardet monteret? (det gør den p.t., men
det ændre ikke på fejlen. Min tanke: er det DSP boardet der sædvanligvis har
et output der enabler forstærkerne men som nu er defekt?)

Peter

Re: Rep. af H&K AVR-7000

Jaaaaeh... - Dog kun brændte udgange...

Du har selvfølgelig en manual, ikke ???

Lars / Viborg

 - Se vores nye hjemmeside på www.sound2vision.dk

Re: Rep. af H&K AVR-7000

Jo. Alle forstærkerne virker i den, så det er ikke her problemet er. Du har
vel ikke en stående??

Peter

Re: Rep. af H&K AVR-7000

Nnæeh... - Men hvis du ikke havde manualen, ville jeg tilbyde at mail'e den
til dig...

Lars / Viborg

 - Se vores nye hjemmeside på www.sound2vision.dk

Re: Rep. af H&K AVR-7000

Du må meget gerne maile den til mig alligevel...

Tak.

Jeg er på jagt efter en brugt/defekt AVR-7000. Hvis nogen har noget stående
så send mig en mail....

Peter

Site Timeline