Rep. af fjernbetjeninger etc.

Findes der et godt produkt til at lægge ny ledende belægning på slidte
gummitaster? Dem jeg har prøvet indtil videre hæfter ikke godt nok og
skaller af efterhånden!

Re: Rep. af fjernbetjeninger etc.

Hvilke har du prøvet ?

Re: Rep. af fjernbetjeninger etc.

"> Hvilke har du prøvet ?

      Husker ikke navnene! Jeg har prøvet det kit hvor man har en lille brun
flaske med opløsningsmiddel og en hvid dåse med en kulholdig substans hvor
man hælder opløsningsmidlet i. Jeg har desuden prøvet det man reparerer
elbagruder med, en lille flaske med en sølvopløsning. Begge gange har jeg
afrenset grundigt med acetone men intet af det binder tilstrækkeligt på det
oprindelige tastatur!

Re: Rep. af fjernbetjeninger etc.

Okay, grafitspray fås på spraydåse, men det har også tendens til at
forsvinde igen.

Ellers klipper du et lille stykke sølvpapir ud og limer på
"gummidutten".

Re: Rep. af fjernbetjeninger etc.

Det er nok det mest holdbare jeg har prøvet.

Mvh. Uffe Ravn

Re: Rep. af fjernbetjeninger etc.

  Det har jeg også prøvet!

  Ja så er vi ovre i det mere alternative men jeg så helst en mere prof
løsning :-)

Re: Rep. af fjernbetjeninger etc.

Så taler vi vist om nye måtter som reservedele.

Mvh,. Uffe Ravn

Re: Rep. af fjernbetjeninger etc.
Hej!

Nej, i så fald kaster man fjernbetjeningen over højre skulder og bestiller en
erstatningsremote.

Behøver ikke nødvendigvis at være en original - de koster som regel en
bondegård... Ruwido laver eksempelvis glimrende erstatninger.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Rep. af fjernbetjeninger etc.

en

 Arh, det kunne nu godt betale sig på B&O fjernbetjeninger.

Mvh. Uffe Ravn

Re: Rep. af fjernbetjeninger etc.
Hej!

Ja ok, som de stort set eneste :)

Speaking of which, jeg skal have fremskaffet en gummimåtte til en BL1000 på et
tidspunkt... Må se hvad Fona siger til dét :-)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Rep. af fjernbetjeninger etc.

Du kan så vidt jeg ved ikke "pode" gummiet igen. Så skal der en ny måtte
til, eller blot en ny fjernbetjening.