Rep. af B&O Redline højttalere

Hej Gruppe

Jeg har fået et par B&O Redline S 60 højttalere, som jeg godt kunne tænke
mig at få fixet.
Problemet er, at det materiale, der er membran i den passive basrefleks
enhed ikke mere er tilstede.
Hvad plejer man at benytte i stedet? Jeg er sikkert ikke den første der har
problemet.
Tager man en slange til et bilhjul og skærer op på langs og dækker hullet,
eller ?

Gode råd modtages med tak

Venlig hilsen

Svend Åge

Re: Rep. af B&O Redline højttalere

En ny enhed.

Re: Rep. af B&O Redline højttalere

Jeg fik repareret alle 4 enheder i et sæt redlines ved at sende dem til
basrep.dk, det kostede 1000kr. Han monterede kantophæng af butylgummi.

Problemet er at B&O vil ha' kassen for at montere et par billige enheder
der *ikke* er de samme som de originale.

Altså www.basrep.dk

Mvh
   Roberto

Re: Rep. af B&O Redline højttalere

Måske du skulle se forskellen på 60 og 60.2 om der er idè i at skifte de
passive til rigtige...............

Prøv evt. her: http://www.speakerrepair.com /

Vil selv kontakte dem om et par uger vedr. rep. af RL 140 basser.

/Leif

Site Timeline