Rep af 36V 2A NiMh lader - hvem kan hjælpe? KBH/Hillerød

Jeg har sådan en :
http://users.tinyworld.co.uk/flecc/chargers.html#bookmark1 der er købt
fra USA og nu afgået ved en alt for tidlig død. Det er sket mens den
skulle vedligeholde min 36V 10Ah NiMh batteripakke - aflade, derefter
genoplade - en blæser hjælper den af med varmen undervejs.

Jeg har en anden lader, og batteriet fungerer fint (på min elcykel :
http://www.scheel.net/old/HPV/ElFocus/index.htm )

Jeg har ikke forstand på elektronik, udover at jeg for det meste kan
kende en lyt fra en modstand :-) Er der nogen der er friske på et forsøg?

--
vh
Torben

Re: Rep af 36V 2A NiMh lader - hvem kan hjælpe? KBH/Hillerød
Hej!

Skal gerne hjælpe. Arbejder i Hillerød, så vi kan evt. arrangere noget
dér. Seng mig lige en mail på snipped-for-privacy@mumbojumbo.dk :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Rep af 36V 2A NiMh lader - hvem kan hjælpe? KBH/Hillerød
afsendt :-)

--
vh
Torben