Remote til Prosonic TV

Jeg har et Prosonic CTV-3710DT 14" fjernsyn med TekstTV... det er vel 5 år
gl. gætter jeg på, men jeg mangler fjernbetjeningen til det.

Min remote fra mit Samsung 28" TV fungerer til det, men menu-knappen gør
ikke - detfor kan jeg ikke indkode programmet etc. på det :-(

Nogen der har et forslag til en løsning - eller ligger inde med en
fjernbetjening jeg kan låne / overtage / købe ?

Mvh
vanD

--

----------
Hytten er solgt

Kan det ikke klares meden "One-4-All" (eller lignende) betjening ?

--
Venlig hilsen,
Søren

Har ikke prøvet det, men har hørt flere steder fra, at disse 1-4-all ting
har problemer når det kommer til specialfunktioner... og det er jo
nødvendigt for at kunne programmere det..

Mvh
vanD

Re: Remote til Prosonic TV
Hej Jacob,

Du kunne prøve at spørge i en radioforretning, de tingester får et stadigt
større antal funktioner - nogle kan endda "flashes" over nettet.

Ellers skal du måske prøve i tv-gruppen, eller, hvis du bor inden for
rækkevidde af Amager, kræmmer-/loppemarked i Det Blå Pakhus i weekender,
der har de uanede mængder af brugte remotes, så du kunne være heldig at
finde den præcise model.

(Adresse og åbningstider på <URL:http://www.blaapakhus.dk/ )

--
Venlig hilsen,