remote kode

hej er der en der kender coden til prosonic tv remote ?

Re: remote kode

ja

det er Modelbane Europas hjemmeside
Re: remote kode
oki er der en der vil gi mig den så

Re: remote kode

RC5 er standard koder for de fleste fjernsyn.

Hvis du vil vide andet, bliver du altså nødt til at hoste op med lidt
flere oplysninger, jeg vil gætte på at der findes en 100-150 forskellige
prosonic remotes. Hvilken remote du har kan jeg altså ikke gætte.

det er Modelbane Europas hjemmeside
Re: remote kode
det er et prosonic 28T47N (chassis 14.2 CTV) selve remote ved jeg ikke hvad
hedder :-(

Site Timeline