Remote control identifikation - hjælp !

Hello,

Jeg har et lille spørsmål eller nærmere forbyggelse af kommende problem :)

Jeg har en jukebox, men en remote til, det er en pioneer, remoten fungerer
fint, men jeg vil gerne sikre mig jeg har en "kopi", dvs. når nu den bliver
smadret, fyldt med carlsberg fad, osv. så har jeg stadig en jeg kan bruge.

Jeg har købt en uni. remote, medion, prøvet forskellige indbyggede koder,
ingen held - prøvet med learn, går i fejl.

Findes der nogen måde jeg kan finde ud af hvilken remote jeg kan bruge i
stedet, fx. et pc program der kan fortælle mig koderne, hvis jeg holder den
mod ir, eller noget i den dur ?

Den har egentlig kun 4 funktioner vol +/-, cancal, mute.

What to do ? :)

pft.

Anders

Re: Remote control identifikation - hjælp !
Nå jeg prøved lige min SONY RM-VZ950T, i stedet, den kan fint lære fra
originalen.

Hvor i er forskellen ?

Jeg ville gerne ned i en billig model, mener den sony ligger på knap en
tusse medion vel omkring en hund, aller bedst en super simpel med kun 4-10
knapper.

I need help :)

Re: Remote control identifikation - hjælp !

Bilka har da et udvalg - har du kigget der?

Re: Remote control identifikation - hjælp !

Nej - men jeg vil prøve.

Nu har jeg prøvet at lære medionen fra en original SONY det lader sig heller
ikke gøre, er det bare medion der er noget shit ?

Site Timeline