relay board

Jeg leder efter noget lissom det her i Danmark:

helst så billigt som muligt.. og gerne på seriel porten i stedet for.

Jeg har bygget en infrarød modtager til min pc, og nu vil jeg gerne kunne styre tænd/sluk af forskellige eksterne apparater med min fjernbetjening..

Herb

Reply to
H. G. Garonfolo

Velleman lavet et kit med 8 relays der styres over serielporten: K8056,

Det ligger i knap 400 i danske forretninger.

//michael

--
Instead of email, use this: http://mtech.dk/thomsen/contact.php
Reply to