Relæer sælges

Jeg har 2 nye relæer fra Bosch af typen 0333006006.

Styrespændingen er 24 VDC

Last strømmen er 80 A kont og 150 A puls
Last spændingen er 24 VDC

Der er et billede af dem her:
http://www.ulivieriricambi.it/ur_cat.pdf/elettriche.pdf/Elettr._41.pdf Det
er figur 2

Pris 100 kr./stk + fragt (Jeg har selv betalt over det dobbelte for et par
år siden)

Benny

Re: Relæer sælges

Hvad har du gang i Benny? Salg er kun i markeds grupperen, ikke i
elektronik og el.

--
Hilsen Mikkel Lund
Re: Relæer sælges

Majoriteten af gruppevalget taget i betragtning byder jeg 2 skumbananer.

Re: Relæer sælges
On 22 Mar., 22:47, "Klaus D. Mikkelsen"

3 + en brugt F8%lkapel.

--
Christian.....MSN: spF8%rg...
http://www.yee-haw.dk

Sådan et har jeg godt nok ikke set før. Er det hvor man tilbeder den store
øl-gud?

Re: Relæer sælges

Yep :-)

--
Christian.....MSN: spF8%rg...
http://www.yee-haw.dk

Jeg sendte det til grupperne med vilje. Hvor hører relæerne egentlig til?

Der findes ikke nogen dk.marked.privat.elting

dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej er måske den rigtige spænding
men ikke den rigtige strøm.

Benny

Re: Relæer sælges

Du er tilsyneladende ikke fintfølende med hvilke grupper du vælger,så
hvorfor ikke vælge en gruppe hvor det ikke er "den rigtige strøm"(!)
fremfor at sende til de forkerte grupper.??

Jamen, mand da.  -  En hovedregel er man KUN sender annoncer i grupper
der hedder marked.xxx.yyy

Når du har fundet at dk.teknik.elektronik ikke er det rette, kigger du i
markedsgrupperne.
Når du har sorteret dem med tøj, dyr, børn, have, PC, o.l. fra, er der
sikkert nogle grupper der hedder noget med elektronik.

Hvis du ikke synes det er passende, så vælg gul og gratis eller den blå
avis.

Hvis du ikke kan lide dem, ja så start forfra.

Til dig, og andre der ønsker info: Hig på regler for grupperne via denne
side: www.usenet.dk

Mvh. Jørgen

--
http://www.aktiveforbrugere.dk /

Re: Relæer sælges

I markeds hierakiet.

Så er der en dk.marked.privat.

Den ville jeg gå efter.
At poste i dk.teknik.elektronik og dk.teknik.el er grunden til al
snakken......

Re: Relæer sælges

Nei, det er et annet avfalsproblem.

Site Timeline