Rektangulære lysdioder

Hej NG

Nogen der ved hvor man kan få rektangulære lysdioder, 2.5 x 5 mm, ca. 15-20
mcd, rød, helst 660 nm?

Og så også gerne lidt økonomisk, skal bruge 140 stk. :o)
Har prøvet elfa, men de har kun de sædvanlige 2 mcd og de er for svage.

Mvh
Morten

Re: Rektangulære lysdioder

15-20

Her er nogle flere butikker du kan checke:
http://henrik.k.jensen.homepage.dk/ElectronicShops.html

Re: Rektangulære lysdioder

Tak for links :o)

Så håber jeg at jeg kan bestille hos Farnell...
*80 mcd, 660 nm. Lyder til at være perfekt til at sidde bag rødt plexiglas
:o)

Har vist bestilt noget én gang hos dem engang i tidernes morgen - og portoen
var just ikke billig, men v. 140 stk er de en billigere end rs.

Mvh
Morten

Re: Rektangulære lysdioder

Synes ikke lige jeg kan betale m. kort eller pr. efterkrav hos Farnell...

Og rs er lige kryderede nok med. 3,5 kr. pr. stk selv v. 140 stk. - og så er
det vel stadig uden moms!
Hvis nogen ellers kender nogen butikker hvor de er til at få ville jeg blive
glad :o)

Mvh
Morten

Re: Rektangulære lysdioder
Hejsa

Prøv Århus Radio Lager på 8624 6422, de er nemme at snakke med, og generelt
ret gode priser.

Mvh Hauge

Re: Rektangulære lysdioder

OK, tak, det vil jeg da lige prøve engang. Det er jo ikke sådan når de ikke
engang har listet de varer, de handler med, på deres hjemmeside.

Mvh
Morten

Re: Rektangulære lysdioder
Hejsa

Jamen det gør du da bare, det er dig der skal bruge dem.

Grunden er ret simpel: Hellere have en hjemmeside der fortæller hvem de er,
end en hjemmeside der ikke er ordenligt opdateret, som de flestes andre.

/Hauge

Re: Rektangulære lysdioder
Hej Hauge,

Hvis blot de kørte kassepparat, lagerstatus und alles på en fælles database
kunne de jo bare generere siderne ud fra opslag i den og både priser,
leveringsstatus og det hele ville være friskt - hvor svært kan det være :)

--
Venlig hilsen,
Søren

Det vil være en noooget stor hjemmeside at vedligeholde........

Re: Rektangulære lysdioder
Den Sun, 17 Oct 2004 20:48:01 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"

Men når nu andre kan gøre det kan ARL vel også.

Jeg sad lørdag aften og skulle bestille nogen stumper, og det blev så
bare ikke hos ARL.

Måske de bare ikke er 'oppe på beatet'.

--
Jens   OZ2JP   callto://jensep

Work expands so as to fill the time available for its completion.

Re: Rektangulære lysdioder

Og priserne ville stige ?

Nej, det er den form for handel man fraskriver sig, når man ikek har en
netbutik.

Tjah, de har en fed butik - beat eller ej.

Re: Rektangulære lysdioder
Den Sun, 17 Oct 2004 21:20:13 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"

Måske. Hvad tager de for et 20x4 LCD display med backlight?

Og hvad med et tastatur 0-9 + A-F?

Der er bare langt til Brabrand fra Hedehusene, Vejle RC var tættere på
:-)

--
Jens   OZ2JP   callto://jensep

Help, I've fallen and I can't...Hey, nice carpet!

Re: Rektangulære lysdioder

Mere end mig (men de er også brugte)

Jeg aner det virkeligt ikke.

Jep. Men de lever af erhvervskunder og ikke "småhandlende" som dig og
mig.

Re: Rektangulære lysdioder
Den Sun, 17 Oct 2004 22:14:51 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"

Hov! Det kunne du godt have sagt før jeg svingede dankortet :-(

Har du mange af dem? Måske radioklubben er aftager til en håndfuld.

Det er heller ikke nemt at leve af folk der gider støve hele
internettet rundt for at spare et par håndører på lidt komponenter.

--
Jens   OZ2JP   callto://jensep

You may soon receive an important message.

Re: Rektangulære lysdioder

Spurgte du ?
Nej

Mail !

Nope

display
Den Mon, 18 Oct 2004 06:00:11 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"

Send mig en mailadresse.

--
Jens   OZ2JP   callto://jensep

Take a little time to do whatever makes a happy you.

Re: display

Neej, du var så klog at du kunne finde den :-)

Re: display
Den Tue, 19 Oct 2004 06:03:52 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"

Men min mailreader påstod hårdnakket at jeg ikke havde fundet den:-)

--
Jens   OZ2JP   callto://jensep

Always consult the dictionery to avoid spelling mistakes.

Re: Rektangulære lysdioder

Indrømmet! Men det ville nu være fedt med online priser. For jeg får dårlig
samvittighed ved at spilde deres tid ved at ringe...

Mvh.
 Anders (der er storforbruger af online-priser fra EBV, Arrow og Avnet ;-)

Site Timeline