Reguleringssløjfe - spændningsstyret fo rstærker - nu med DIN rail

Vac FS.

Dette signal ryger ind i en TRMS converter og et fint 0-10 Vdc signal

Trms->DC mondulet har jeg fundet.

230 V vindingen ).

MEN, at finde en VCA ( Voltage Controled Amplifier ) mondul er mig

Det vil virke, jeg har set det i praktis, men at finde et VCA mondul

Nogle bud ? hedder det ikke en VCA i process/control/automation verden ?

Mvh.

Jan Rasmussen.

Re: Reguleringssløjfe - spændningsstyret forstærker - nu med DIN rail

--
Jan_stevns

http://www.facebook.com/?ref=logo #!/groups/biltosserne/

Re: Reguleringssløjfe - spændningsstyret forstærker - nu med DIN rail

mulighed :-)

undervejs.

/Jan

Re: Reguleringssløjfe - spændningsstyret forstærker - nu med DIN rail

Re: Reguleringssløjfe - spændningsstyret forstærker - nu med DIN rail

er i setup-et.

og var generelt ustabil.

/Jan

Site Timeline