regulere CDrom hastigheden.

jeg har en 40X Cd-com som, jeg ønsker for en 1x "fast" er dette muligt?

Hvorfor, jo jeg har en IDE64 til min Commodore 64. og den max overføre data
svare til 1x så for at være fri for at høre på denne spinde op og ned hele
tiden, kunne det være rart med en "fast" 1x..

Fordi, jeg ikke bruger en gl 1x 2x er de ikke er så glade for CDR skriverne
og kan ikke tag DVDR skriver.

På forhånd tak.

/jan

Re: regulere CDrom hastigheden.
data

Jeg ville tippe der skulle et firmware hack til... (google/edb-grupperne)
Du kan dog finde nogle ældre drev der kan jumpes til ikke at køre max.

/A

Re: regulere CDrom hastigheden.
Takker,,

/jan