"recording" af forsyningsspænding

Har brug for et apparat som kan registrere støj eller kortvarige udfald på
en forsyningsspænding (lidt som et ekg). Ville være godt med en logning af
dato og tidspunkt for hændelsen. Kan det lade sig gøre uden at der skal
indgå PC?

Re: "recording" af forsyningsspænding

Når du skriver "forsyningsspænding" ved jeg ikke om det det, der kommer
ud ad en stikkontakt, et batteri eller som man finder i bilen. Lidt mere
præcist...

Bo //

Re: "recording" af forsyningsspænding

  I dette tilfælde drejer det sig om 12V til 24 Volt/DC

Re: "recording" af forsyningsspænding
Hejsa,

Fluke VR1710??

/Claus

Re: "recording" af forsyningsspænding

    Kan det også tids/dato stemple ?

Re: "recording" af forsyningsspænding

Sådan en?
http://www.dataloggerinc.com/datasheets/tandd-vr71.pdf

Re: "recording" af forsyningsspænding

  Det ligner meget det jeg har i tankerne! Jeg checker data, tak!

Site Timeline