Realtek codec

Hej,

Jeg har nu fået min varmlufts-station med posten, så nu er det tid til
at lege lidt. Line-out er gået sig en tur i min bærbare, så lydchippen i
den er et oplagt mål. Det er en Realtek ALC883. Har luret i databladene,
og kan se at ALC885 er pin-kompatibel og har bedre data, så kan lige så
godt opgradere den når jeg alligevel er igang.

Men så kommer spørgsmålet:

Hvor kan en ALC885 købes i løs vægt? Har søgt med lys og lygte, men har
kun fundet steder der vil sælge 1000 stk af gangen :(

Mvh Thomas

Re: Realtek codec

Når dunu kan afmontere sådan en kreds selv, så er der vel muligheden at
købe et lydkort og flytte kredsen.

Mvh Hauge

Re: Realtek codec
@mid.individual.net:

Eller hør Realtek om de vil sende en sample.

/Jesper

Site Timeline