Re: usb relæ styring - Page 2

Re: usb relæ styring
den de sælger er en 5-stik hvor der stikker en USB ledning ud, så relæet er
indbygget i stikket. Så der er ikke nogen æske som du skriver.

--
Calle

Re: usb relæ styring
er

    Jo, den leveres i en pap æske som du pakker den ud af :) dem som er
nærige har den i en Pose med et papskilt i enden, lige som JOEL produkterne
i bauhaus...

    VH
    Lars Molnit

Re: usb relæ styring

det er da lige præcis de du kan når de er skrå, i forholdt til, at de er på
tværs

--
Calle

Re: usb relæ styring

Man kan simpelthen købe denne fra Midtdata:
http://www.midtdata.dk/asp/bestil/ProduktInfo.asp?model13%592
Har lige fået den ind ad døren. Den styres via USB.
Når jeg slukker for min pc, slukker alle andre enheder, som er tilsluttet. I
samme øjeblik jeg tænder igen for pc'en tænder alt det andet også. Er det
ikke det, du ønsker?
jpc

Re: usb =?iso-8859-1?Q?rel=E6?= styring

Præcis - ud over at den er med Schurko stik.

det er Modelbane Europas hjemmeside
Re: usb relæ styring

Dem kender jeg ikke, hvad betyder det?
(I min terminologi kan alm. netstik bruges i boxen)
jpc

Re: usb =?iso-8859-1?Q?rel=E6?= styring

Nej, der er ikke plads til jordbenet fra din PC.

Ovenstående skal dog tages lidt med måde, fordi de fleste computere
bliver leveret uden ledninger med "dansk jord".

det er Modelbane Europas hjemmeside
Re: usb relæ styring

Klaus kan ikke stave til Schuko.

Søg og du skal finde ...

--
Kim

Re: usb relæ styring

sæt et 5V relæ og en diode over de 2 yderste bin I USB-porten

--
Calle

Site Timeline