Re: usb relæ styring

tror

Tjene penge som i at spare penge, så er det jo ikke for sent ;)

Men jeg tror nu jeg skal ha fat i sådan en hvis de kommer i en lokal butik.

Brian

Reply to
Brian Lund

"Brian Lund" skrev i en meddelelse news:3fd0b600$0$94997$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk...

Det er rigtigt... :) nu tænkte jeg bare på at hvis nogen sad og trode de kunne spinde guld på ide'en :)

butik.

:) kommer snart... bare roligt, jeg kan sige dette med 99,9% sikkerhed :)

VH Lars Molnit

Reply to
Moller

det er da lige præcis de du kan når de er skrå, i forholdt til, at de er på tværs

--
Calle
Reply to

"claus" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@posting.google.com...

Man kan simpelthen købe denne fra Midtdata:

Har lige fået den ind ad døren. Den styres via USB. Når jeg slukker for min pc, slukker alle andre enheder, som er tilsluttet. I samme øjeblik jeg tænder igen for pc'en tænder alt det andet også. Er det ikke det, du ønsker? jpc

Reply to
jpc

jpc skriver:

Præcis - ud over at den er med Schurko stik.

det er Modelbane Europas hjemmeside
Modeltog, NE2 internetopsætning og andet:

Dem kender jeg ikke, hvad betyder det? (I min terminologi kan alm. netstik bruges i boxen) jpc

Reply to
jpc

sæt et 5V relæ og en diode over de 2 yderste bin I USB-porten

--
Calle
Reply to

jpc skriver:

Nej, der er ikke plads til jordbenet fra din PC.

Ovenstående skal dog tages lidt med måde, fordi de fleste computere bliver leveret uden ledninger med "dansk jord".

det er Modelbane Europas hjemmeside
Modeltog, NE2 internetopsætning og andet:

Klaus kan ikke stave til Schuko.

Søg og du skal finde ...

--
Kim