Re: uP med indbygget lan

også
pinge
er
det.

Hynix HMS91C7432 har følgende specs:
8051 based CMOS controller with on-chip TCP/IP protocol,
2 Timers/Counters, 6 Interrupts, 12 KBytes on-chip RAM,
32 KByte OTP

20 pin SOP pakke.

http://www.hynix.com/eng/products/system_ic/sp/down/HMS91C7432.pdf

--
mvh/rg. Christian
In C we had to code our own bugs. In C++ we can inherit them.

den ds80c400 skal have en netværktranciever på, kig i diagrammet over
evaluation boardet, + der skal flash / eeprom på og måske noget ram, det der
afholder mig for den )):

--
Mvh Kasper

Re: uP med indbygget lan
også
pinge

Kig på Packet Whacker http://www.edtp.com/packetwhacker.htm
og hook en uP op til den, f.eks. en PIC16F877
Så kan du flashe din din simple IP og ICMP kode i PIC'en og floodpinge i
vildskab ;-)

..har selv brugt denne kombo med success..  der var endda plads til næsten
en fuld TCP proto :)
Dyret svarede i øvrigt perfekt på ALLE echo requests, selv under simultant
floodping fra 5 Linux maskiner ;-)

Mvh
Ulf

Re: uP med indbygget lan
også
pinge

Hej
Tak for jeres svar, jeg tror bare jeg fortsætter med mit gamle 3com netkort.

--
Hilsen
   Peter N Petersen