Re: Trådløs overførsel af ~200kbps (duplex)

Hej NG, jeg søger at kunne overføre omkring 200kbitps (begge veje)

> fra/til PC til/fra et stykke hjemmebyg. Er der nogen der har et godt > forslag til hvordan jeg bedst/billigst/nemmest gør dette?

?

Eller 803.11x - jeg er mand for hardwaren, men temmelig nervøs for softwaren... (Ikke desto mindre mangler jeg en WLAN-seriel bro der ikke er for strøm-sulten og ikke er for dyr)

/anders

Reply to
Anders F

Preben Mikael Bohn skrev i en nyhedsmeddelelse:3fa17ec3$0$95072$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk...

Prøv og hør dk.fritid.hamradio Det er radioamatør, der er nok nogle der har en ide.

-- Med venlig hilsen

Ejvind Andersen Fjern"xx"

Reply to
EA 2730

Chipcon har små moduler med alle passive komponenter.... Og hvis man har flere penge også evaluerings kort. Ellers er der flere producenter der laver færdige moduler (såvel AM som FM) - desværre ofte ret dyre/dumme...

Jeg havde tænkt mig at benytte et CF eller PCMCIA-kort. Men der skal sikkert laves en del protokolarbejde "bag" disse...

Mvh. Anders

Reply to
Anders F