Re: Trådløs overførsel af ~200kbps (duplex)

www.chipcon.com ?

Eller 803.11x - jeg er mand for hardwaren, men temmelig nervøs for
softwaren... (Ikke desto mindre mangler jeg en WLAN-seriel bro der ikke er
for strøm-sulten og ikke er for dyr)

/anders

Re: Trådløs overførsel af ~200kbps (duplex)

nyhedsmeddelelse:3fa17ec3$0$95072$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk...

Prøv og hør dk.fritid.hamradio
Det er radioamatør, der er nok nogle der har en ide.

Ejvind Andersen
Re: Trådløs overførsel af ~200kbps (duplex)

Chipcon har små moduler med alle passive komponenter.... Og hvis man har
flere penge også evaluerings kort.
Ellers er der flere producenter der laver færdige moduler (såvel AM som
FM) - desværre ofte ret dyre/dumme...

Jeg havde tænkt mig at benytte et CF eller PCMCIA-kort. Men der skal sikkert
laves en del protokolarbejde "bag" disse...

Mvh.
  Anders