Re: Tænd psu uden bundkort?

Ben 4 (GRØN) og Ben 6 (Sort) på samme side som din clips på ATX stikket sidder "Bjarke Rasmussen" skrev i en meddelelse news:bgns0n$4lk$ snipped-for-privacy@sunsite.dk...

Det har været oppe at vende før, men jeg kan ikke finde det igen! > > Det var noget med at forbinde to lednings-udtag fra det brede stik fra > psu'en, så skulle man kunne tænde strømforsygningen uden brug af bundkort

og

powerknap! > > Er der en venlig sjæl der kan finde beskrivelsen til mig? Sidst var der

også

en fin tegning af hvilke udtag det drejede sig om . > > På forhånd tak for hjælpen > > Mvh. Bjarke Rasmussen > >
Reply to
LC

Se her:

JSH (9800)