Re: stik/bøsning højspænding

Jeg har brugt XLR.

Jeg mener de er godkendt til 500Vac.

;o)
Lars

Re: stik/bøsning højspænding
Hej Jens

Kik lidt på CPC fra AMP, godkendt til 250 V, men overslagsspændengen
er 1500 V, så det burde kunne virke.

Mvh Max

Re: stik/bøsning højspænding

-så hvis dit hus brænder ned af en eller anden (helt anden) årsag, og
forsikringen vælger at det er netop DET stik, der er årsagen, så er der et
problem. Ikke sandsynlig, men....

Bo //
-negaholiker

Re: stik/bøsning højspænding
Prøv og tage kontakt til:

http://www.mikkelsen-electronics.dk /

De lagerfører et stort program i cirkulære stik fra det tyske firma Binder.

Der er garanteret nogle typer som kan håndtere den spænding du har brug for.

/ Hans

Re: stik/bøsning højspænding

Jeg havde også et bestemt af Binder's stik i tankerne, men kan ikke rigtig finde
noget på Mikkelsen's hjemmeside, men der er så Binder's egen hjemmeside:

http://www.binder-connector.de/e/index.html

Og det var de lave poltal i noget som 692, 693 og 694 serien:

http://www.binder-connector.de/pdfs/serien/692.pdf
http://www.binder-connector.de/pdfs/serien/693.pdf
http://www.binder-connector.de/pdfs/serien/694.pdf

Men det er ikke små søde stik, men gedigne stik med en arbejdspænding på op til
400 V, og spidsspændinger og testspændinger på langt over 5 KV.

  Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk

Re: stik/bøsning højspænding
Binder.
for.
finde
op til

Det var lige præcis Serie 694 jeg havde i tankerne. Her kan både anode- og
glødespænding overføres forsvarligt, selv til de større rørkonstuktioner.
Stik og bøsning fås både som normal og i omvendt udførsel, så alle krav til
berøringssikkerhed overholdes.

/ Hans

Site Timeline