Re: Software: Modstands Udregner

> Er der nogen her som har dette lille program eller - ved hvor man kan > downloade det?? Jeg mener at det var på en dansk website for noget med PC > Overclocking el. lign...

Der findes massere af sådanne udregnere på nettet (Java-applikationer).

Søg på "Color codes calculator" på Google og se hvad der sker!

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Fooling around is like screwing around - without dinner ;-)"
Reply to
Kim Voss Schrader

Det var vist ikke lige farvekoden der blev spurgt efter... Ikke destomindre er Google altid et godt bud. Men det er nu ikke værst at kunne Ohms lov heller ;-)

/Anders

Reply to
Anders Frederiksen

Hej

En af denne gruppes skrivbenter, HKJ, har lavet verdens bedste elektronik program, det kan bl.a. udregne lige det du efterspørger og et par hundrede andre nyttige ting.

Det ligger til fri download her

"Max" skrev i en meddelelse news:3f395d79$0$48889$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

PC

Hej igen...

Jeg siger mange tak for linket men - det var et lille dansk udviklet program, ganske "simpelt" hvor man både kunne indtaste V-in, A-in og få vist farvekoderne - men osse omvendt.

Jeg fandt det for kort tid siden på en dansk OC eller hardwaresite hvor man osse kunne købe nogle forskellige elektroniske komponenter til f.eks. "Casemodding" o.lign. og som lå til fri downloading. Mener at det ikke fyldte mere end et par hundrede kilobyte... :-/

Men jeg vil selvfølgelig svare tilbage hvis og når jeg finder det medmindre at een her fra finder det først. Bare hamrende ærgeligt at jeg overhovedet ikke kan huske hvor den site var.... (Pokkers...)

På forhånd tak.

Mvh.

John

Reply to