Re: Software: Modstands Udregner

Hej!

Der findes massere af sådanne udregnere på nettet (Java-applikationer).

Søg på "Color codes calculator" på Google og se hvad der sker!

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Fooling around is like screwing around - without dinner ;-)"

Re: Software: Modstands Udregner

Det var vist ikke lige farvekoden  der blev spurgt efter... Ikke destomindre
er Google altid et godt bud. Men det er nu ikke værst at kunne Ohms lov
heller ;-)

/Anders

Re: Software: Modstands Udregner

En af denne gruppes skrivbenter, HKJ, har lavet verdens bedste elektronik
program,
det kan bl.a. udregne lige det du efterspørger og et par hundrede andre
nyttige ting.

Det ligger til fri download her http://hjem.get2net.dk/hkj/miscel.html

Mvh Max

Re: Software: Modstands Udregner

PC

Hej igen...

Jeg siger mange tak for linket men - det var et lille dansk udviklet
program, ganske "simpelt" hvor man både kunne indtaste V-in, A-in og få vist
farvekoderne - men osse omvendt.

Jeg fandt det for kort tid siden på en dansk OC eller hardwaresite hvor man
osse kunne købe nogle forskellige elektroniske komponenter til f.eks.
"Casemodding" o.lign. og som lå til fri downloading. Mener at det ikke
fyldte mere end et par hundrede kilobyte... :-/

Men jeg vil selvfølgelig svare tilbage hvis og når jeg finder det medmindre
at een her fra finder det først. Bare hamrende ærgeligt at jeg overhovedet
ikke kan huske hvor den site var.... (Pokkers...)

På forhånd tak.

Mvh.

John

Site Timeline