Re: SmartMedia-kort

De har næsten samme kvalitet, de burde holde til
at ændre data på ca. 10 000 gange, så de står ikke lige af
med det samme, så køb du bare de billige.

Re: SmartMedia-kort
Hejsa

Den forstår jeg ikke helt, hvad mener du med "Tilbud?"

Mvh Hauge

Re: SmartMedia-kort
Hejsa

Hehe, skulle da vist læse dit indlæg som du skrev det, og ikke som  jeg
troede du skrev det ;-)

Mvh Hauge

Re: SmartMedia-kort
Tak for svarene!

Hilsen Jakob :-)

Re: SmartMedia-kort

Jeg har lige selv købt et Mr. P. Iflg. indpakningen kan det holde til
1.000.000 erase cykeles og 10.000 insertions.
Jeg kan ikke fornemme at det er hurtigere eller langsommere end mit Canon
kort.

Mvh
//zigge

Re: SmartMedia-kort

Har osse lige hentet et oppe i Kolding. Jeg har ikke afprøvet det endnu, men
jer da glad for at høre, at det ikke er langsommere end originalet.
Bliver de forresten ikke lavet samme sted allesammen ( de uoriginale
ihvertfald)?

Hilsen Jakob

Site Timeline