Re: Sikring eller ?

Jamen det er da en 8 Ampere sikring.
Måske du pønser på at sætte en ny i.
Men der er jo nok en grund til at den er sprunget.

--
MVH.
Finni

Re: Sikring eller ?

Ja det gør jeg, og jeg har da tænkt tanken at der måske er noget andet galt,
men det er jo ikke særligt kostbart at købe en sikring og se om ovnen kan
køre lidt tid inden den ender på lossepladsen, den er 10-12 år gammel.
Kan man ud fra oplysningerne på sikringen afgøre om den er flink eller træg
? Jeg kan jo nok ikke få en der er identisk.
Mange tak for hurtigt svar.

--
Ib

Re: Sikring eller ?

Umiddelbart vil jeg mene den skal være træg, da en flink vil ryge ret
hurtigt, pga. de ret kraftige startstrømme der er når den bliver startet.

Mvh Hauge

Re: Sikring eller ?

Det lyder fornuftigt i mit hoved, om det så er noget jeg kan bruge ;-). Jeg
vil prøve at få fat i en 8A træg sikring og så ellers stole på at min
elinstallation i huset er som den skal være.
Jeg takker herfra.

--
Ib

Site Timeline