Re: processor / firewall

Ehh, en session, men jeg tror jeg har gættet mig til at du

anvender

en >TOF10-05 eller en TOL10-MC? MC'en er pm 10%, men TOF'en (pm 2%) er >også >pænt dyrere - hvor præcis skal bruges - jeg mener man plejer at

sige

pm 5%.

Var det en TOF10-05 eller en TOL10-MC du havde dig?

Nogen der kender andre forsyninger 5V, 2A som kan fås til fair penge!

Btw. hvad kræver geode IPC'en af stabilitet? p/m 5%? eller?

Reply to
Preben Holm

anvender

sige