Re: Pic kredsløb / kode virker ik?

snipped-for-privacy@hotmail.com frembragte:

Hejsa Kevin H

Ja jeg kan dsv ikke hjælpe dig med dit konkrete problem, men vil bare
gøre dig opmærksom på at der findes compiler til Pascal, Basic og C
Hvis det evt var noget for dig (er selv pascal mand)

Du kan jo prøve at lave en google søgning på MikroPascal ell.
MikroBasic eller MikroC

Selv bruger jeg MikroPascal.

Det er en komplet compiler du kan downloade som demo, dog med den
begrænsning at du kun kan lave kode til 2 Kb (flash memory)

MVH
Allan

Re: Pic kredsløb / kode virker ik?
Hej Allan :)

jeg har lidt pE5% fornemmelsen at det er mit mplap der ikke vil lave min
text fil om til assemble fordi, jeg har tidligere prF8%vet at 'lE5%ne' et
fE6%rdig skrevet program til at fE5% en diode til at blinke og det virkede
heller ik :S og jeg har nemlig ikke gjort det samme, som Jeppe viste
^

sE5% har tE6%nkt pE5% at finde en anden compiler, men jo fE5%r jeg ikke det
andet til at virke, sE5% var dit forslag jo en relevant lF8%sning.

M.v.h Kevin H

Re: Pic kredsløb / kode virker ik?
snipped-for-privacy@hotmail.com har bragt dette til verden:
Ja jeg syntes deres compiler er rigtigt gode, og der er masse af hjælp
at hente på deres forum.

Og i hjælpe filen er der masse af eksembler både på software siden men
også på hardware siden.

Så bare klø på.

Site Timeline