Re: Panasonic TV

vejr.

Har du prøvet en varm loddekolbe og omlodde *alt* (eller blot liniedelen og
alle de komponenter som er tunge og bliver varme)?

Hilsen
Lars

Re: Panasonic TV
Davs Lars

og

Jeps, men det kunne da godt være at man skulle gå det hele igennem engang
til.

Med venlig hilsen     Thias Russell

Re: Panasonic TV

  """"""""""""""""""""""""""""""""""""
Gör det! Med förstoringsglas.
((IP))

Re: Panasonic TV
Davs Ingvar.

Jeg har været det hele igennem, og det opføre sig stadig sådanne, såmin idé
er at det må være en mekanisk fejl i et komponent. Ikke det fedeste at lede
efter.

Med venlig hilsen    Thias Russell

Re: Panasonic TV
Hey...

jeg har haft et tv med ca. samme fejl...

jeg skiftede ^ALLE^ lytter i CRT-delen + strømforsyngen...
stadig det samme
så skiftede jeg linietrafoen.. den gav lidt væs fra sig engangimmellem...
stadig det samme...
så købte jeg et nyt tv i a-z til 1000kr og smed det andet ud

jeg havde virkelig grå hår af det pisse tv.. !!

--
Mvh Kasper