Re: Panasonic discman

Hej!

Nej.

Den kan ikke fokusere => rens linsen!

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Fooling around is like screwing around - without dinner ;-)"

Re: Panasonic discman
hey.. har lige renset linsen, men efter jeg havde renset hele printet, kom
den til at køre rundt.... men den kan ikke helt læse inholdet på cd'en.....
nummere eller noget

kan linsen være defekt / brændt op ? det var en jeg lige fandt i vores
skraldeskur

--
Mvh Kasper

Re: Panasonic discman
Hey

har fået den fikset... det var den plastik dims der sidder i center og læser
cd'en fast, der var knækket lidt plastik, så den ikke sad lige og derved
kørte cd'en skævt

--
Mvh Kasper