Re: Panasonic discman

> men skal cd'en ikke begynde at drejerundt samtidigt ??

Nej.

eller er det linsen der ikke destektere en skive ??

Den kan ikke fokusere => rens linsen!

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Fooling around is like screwing around - without dinner ;-)"
Reply to
Kim Voss Schrader

hey.. har lige renset linsen, men efter jeg havde renset hele printet, kom den til at køre rundt.... men den kan ikke helt læse inholdet på cd'en..... nummere eller noget

kan linsen være defekt / brændt op ? det var en jeg lige fandt i vores skraldeskur

-- Mvh Kasper

Reply to
Kasper

Hey

har fået den fikset... det var den plastik dims der sidder i center og læser cd'en fast, der var knækket lidt plastik, så den ikke sad lige og derved kørte cd'en skævt

-- Mvh Kasper

cd'en.....

Reply to
Kasper