Re: Nokia 7161SK

Davs Lasse

Tag og skil Deres telefon ad og rens forbindelserne op til sdisplayet, Dette
kan hjælpe, med mindre at det er selve displayet der er istykker.

Med venlig hilsen   Thias Russell

Re: Nokia 7161SK
Hej!

Vandret lysende linje = defekt vertikal afbøjning. Skift TDA8350Q og dens
lyt(ter) og du er kørende igen. Disse kredse bliver _monster_ varme i Nokia's
apparater :(

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Fooling around is like screwing around - without dinner ;-)"

Re: Nokia 7161SK
Davs Klaus.

Jamen tak for oplysningen.  HEHEHEHE ja jeg sover vist lidt. Jeg kiggede kun
på de 4 ciffere, men tak for påmindelsen. Så er det vist senge tid HEHEHEHE.

Med venlig hilsen    Thias Russell

Re: Nokia 7161SK
Byte kondensatorer vid TDA 3654 (C404 470uf samt C402 1500uf) bilden blev
normal, men bilden skiftar i färgen också. Tips