Re: "Maximum remote extender" - Hvordan virker den?

Jeps. Når du sender kommer der kraftige strømtræk der sjovt nok passer
med strømmen gennem sendedioderne.

Re: "Maximum remote extender" - Hvordan virker den?

Tak for svaret Klaus. Jeg tog mig også lige lidt tid til at læse om
fjernbetjeninger og den simple protokol de bruger. Det er egentligt godt
fundet på med den "Maximum remote extender" - mon den virker fuldt ud (som
man forventer af et kommercielt produkt)?

Mvh. Kim

Re: "Maximum remote extender" - Hvordan virker den?

Faktisk et ret cool produkt (hvis det virker ;-)...
 /Anders