RE:manual/diagram til Autoalarmanlage Modell: AS 43 ( Bil Alarm )

Hej...
Nogen som ved, hvor dælen man finder en manual eller diagram, over nævnte
subj.
Der sidder 9 ledninger, de 8 af dem kan jeg sagtens placerer bare ikke den
sidste...
Den sidste ledning er brun og der står: pin-switch eller Zusatz-kontakte.
På forhånd tak for hjælpen...
vh
cool_iceman99

Re: RE:manual/diagram til Autoalarmanlage Modell: AS 43 ( Bil Alarm )

Umiddelbart ville jeg mene det er til f.eks alarm på fronthjælm. Der smider
man som regel en dørkontakt imellem låseplade og en af stiverne i hjælmen.

mvh
Ebbe

Re: RE:manual/diagram til Autoalarmanlage Modell: AS 43 ( Bil Alarm )

Hej Ebbe.
Tak for dit gode råd...
Jeg prøver det lige og vender tilbage...

vh

cool_iceman99

Re: RE:manual/diagram til Autoalarmanlage Modell: AS 43 ( Bil Alarm )

Hej Ebbe..

Du havde fuldstændig ret....

Tusind tak for hjælpen.

vh

cool_iceman99

Re: RE:manual/diagram til Autoalarmanlage Modell: AS 43 ( Bil Alarm )

Velbekomme. Det er da kun helt rart at der er nogle enkelte ting man ka'
huske endnu ;-)

mvh
Ebbe