Re: Lukke et par huller i nogle højttalere ?

Nu er det jo dig der mener at det er intetsigende, for at du selv kan
komme med et intetsigende indlæg.

Du kan jo lige starte med at forklare, hvorfor du mener at et
halstørklæde ikke virker som dæmper i en basrefleksport.

Nåårh, så slap argumenterne for alvor op. Direkte i mudderkastningen.
Helt ærligt, så trode jeg at du havde mere at komme med....

Re: Lukke et par huller i nogle højttalere ?

Og idioten vil åbenbart også spamme denne gruppe.. Fjols.

/Hauge

Re: Lukke et par huller i nogle højttalere ?

Det er menneskeligt at fejle (og vælge en forkert gruppe) men min cancel
var åbenbart for sent.

Hedder man Hauge er det dog helt sikkert at man ikke _kan_ fejle, men
kun kaste med mudder.