Re: LPT-stik til printkort

Jeg skal bruge nogle LPT han og hun-stik til print-kort.

De hedder D-sub 25 i den ene ende og Centronics i den anden ende

Kasper

Reply to
Kasper

På pc-elektronik.dk har de ikke noget der hedder "Centronics", men:

D-SUB STIK

D-SUB stik 25 pol hun vinkel til printmontering

og

D-SUB STIK

D-SUB stik 25 pol han vinkel til printmontering

Det må vel være dem jeg skal bruge så, right!? Der er ikke nogen billeder på siden, så vil gerne lige høre med jer inden jeg bestiller :)

Tak.

Reply to
Casper Bang

Kommer væsentlig an på om det er stikket i printer enden eller computer enden du er interasseret i

er det i computer enden er det jo D-SUB...

Kasper

Reply to
Kasper

Casper Bang skriver:

Nu kommer jeg med et link til dig, du skal gemme:

-- Modelbane Europas hjemmeside:

Er hermed gemt :)

Reply to
Casper Bang

Det er i computer-enden.

Ok, så de stik jeg har fundet er korrekte!?

Reply to
Casper Bang

.. og nu skal du så læse hvad der står på siderne ;-)

--
-jens
Reply to

"Klaus D. Mikkelsen" skrev´

Det er vist det vi kalde et guldlink.

Og skulle du glemme det så tast: "hwb" i en søgemaskine

Mvh.

Reply to
Uffe Ravn

Hej

Eller download den som PDF og gem den på harddisken.

Hvis jeg downloader PDF versionen - og åbner den - så er der kun lidt grafik og en masse uforståelige tegn. Andre der har samme problemer - et fix?

/Klaus

Reply to
Klaus Vestergaard Kragelund

Hmm... ellers tak. Jeg skal smide en 9 stykker på et print - og sidde og lodde så mange ledninger sammen er lige lovligt meget for mig :)

Ellers tak da.

Reply to
Casper Bang

Ikke nødvendigt med dette link:

Jeg har selv gemt den på min PC og har den således altid ved hånden :o)

Mvh. Jens Skaarup

Reply to
Jens Skaarup