Re: LPT-stik til printkort

 Jeg skal bruge nogle LPT han og hun-stik til print-kort.

De hedder D-sub 25 i den ene ende og Centronics i den anden ende

Kasper

Re: LPT-stik til printkort

På pc-elektronik.dk har de ikke noget der hedder "Centronics", men:

      D-SUB STIK

      D-SUB stik 25 pol hun vinkel til printmontering

og

      D-SUB STIK

      D-SUB stik 25 pol han vinkel til printmontering

Det må vel være dem jeg skal bruge så, right!?
Der er ikke nogen billeder på siden, så vil gerne lige høre med jer inden
jeg bestiller :)

Tak.

Re: LPT-stik til printkort

Kommer væsentlig an på om det er stikket i printer enden eller computer
enden du er interasseret i

er det i computer enden er det jo D-SUB...

Kasper

Re: LPT-stik til printkort

Det er i computer-enden.

Ok, så de stik jeg har fundet er korrekte!?

Re: LPT-stik til printkort

Nu kommer jeg med et link til dig, du skal gemme:
http://hwb.sunsite.dk /

Re: LPT-stik til printkort

Er hermed gemt :)

Re: LPT-stik til printkort

.. og nu skal du så læse hvad der står på siderne ;-)

--
-jens

Re: LPT-stik til printkort

Det er vist det vi kalde et guldlink.

Og skulle du glemme det så tast: "hwb" i en søgemaskine

Mvh.

Re: LPT-stik til printkort

Eller download den som PDF og gem den på harddisken.

Mvh Max

Re: LPT-stik til printkort

Hvis jeg downloader PDF versionen - og åbner den - så er der kun lidt grafik
og en masse uforståelige tegn. Andre der har samme problemer - et fix?

/Klaus

Re: LPT-stik til printkort

Ikke nødvendigt med dette link:
http://www.hardwarebook.net/download/index.html

Jeg har selv gemt den på min PC og har den således altid ved hånden :o)

Mvh. Jens Skaarup

Re: LPT-stik til printkort

Hmm... ellers tak.
Jeg skal smide en 9 stykker på et print - og sidde og lodde så mange
ledninger sammen er lige lovligt meget for mig :)

Ellers tak da.

Site Timeline