Re: LED der viser aktivetet på harddisk

Hej Jeppe

en
dvs.

Sidder der ikke normalt et stik bag på harddisken til en lysdiode ?

Mvh Max

Re: LED der viser aktivetet på harddisk

Ikke så vidt jeg ved, men jeg ved jo heller ikke alt!
- hvilket stik skulle det så være, der er stikket til IDE-kablet, og så tre
pladser til jumperen. Så er der godt nok det sidste ben, aner ikke hvad det
er til!?!

Jeppe

Re: LED der viser aktivetet =?iso-8859-1?Q?p=E5?= harddisk

Førhen - jo, i dag - nej.

det er Modelbane Europas hjemmeside
Re: LED der viser aktivetet på harddisk

Jeg har også set stikket på IDE diske, dog er det nogle år siden - noget med 400
til 500 Mbyte diske.

--
  Med venlig hilsen,     Ove Kjeldgaard
  Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk