Re: LED der lyser ved ny email....

en lidt dyrere løsning er hvis du har et lille lcd display så kan du

> styre det med smartie lcd den kan vise x antal mail du har liggende på > mail serveren,jeg bruger det selv på mit 40*4 powertip display og det > virker fint

Jeg siger tak for kommentarerne! :)

mvh Anders Lorentzen

Reply to
Anders Lorentzen

Hej Patrick,

Eller med lydkortets udgang via tonedekoder(e), så kan der endda laves separate LED's til udvalgte afsendere (via mailprogrammets filtrering og afspilning af dertil fremstillede lydfiler).

--
Venlig hilsen,
Søren