Re: Krystal på 2.432 MHz???????

"Rasmus M. Jensen" skrev i en meddelelse news:...

> "Anders Henriksen" skrev i en meddelelse > news:3f8e3b96$0$9775$ snipped-for-privacy@dread14.news.tele.dk... > > > > "Rasmus M. Jensen" skrev i en meddelelse > > news:bmka15$2gp$ snipped-for-privacy@sunsite.dk... > > > Hej! > > > > > > Er der nogen der ved hvor dælen man kan få subj.??? > > > > Prøv
- hvis ikke det er lagervare, laver de det til dig > > for en yderst rimelig penge. > > > > Mvh. > > Anders > > > > > > --- > > Outgoing mail is certified Virus Free. > > Checked by AVG anti-virus system

Hej igen...

Ja, så har jeg snakket med ESKA og de siger at det overhovedet ikke er et standard krystal... Hvis de skal ha det lavet skal jeg bestille mellem 50 og

100 og det syns jeg er lige mange nok... Er der nogen der lige gider kigge i skuffen med krystaller og se om de har et på 2.432 MHz...

På forhånd tak!

Mvh

Rasmus

Reply to
Rasmus M. Jensen

og

Her kan du bestille et enkelt hvis du ønsker det. Jeg har selv fået specialfremstillet 2 stk nonstandard. pris ca 300-400kr.

Jumsko

Reply to
Jumsko

Hej Rasmus

Kunne din opgave ikke løses af en programerbar oscillator ?

Du bestiller det bare hos

i U.S.A. - mindste ordre 10 dollars, så dumper det ind ad brevsprækken hos dig i løbet af nogle få dage. Jeg har gennem årerne købt mange krystaller fra dette firma.

Venlig hilsen, Frank

Reply to
edob

"Max" skrev i en meddelelse news:3f97d77f$0$54784$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk...

kigge

hmm... jo... det kunne da være en mulighed... har lige snakket med esko i dag og de vil have omkring 100 kr. for et krystal... lidt dyrt synes jeg... hvad koster en programmerbar oscillator? kan jeg evt. få et diagram?

Reply to
Rasmus M. Jensen

Hej Rasmus

jeg...

Med dit budget kan du godt glemme løsningen med en programerbar oscillator og bestille krystallet hus ESKA, det er billigt med 100 kr.

Må vi ikke få lidt at vide om hvad den frekvens skal bruges til?

--
  Med venlig hilsen,    Ove Kjeldgaard,    nospam AT privat DOT dk
  Natur og Friluftsliv:

jeg...

jo det må du da godt... :-) den skal bruges til at generere hhv. 38 og 19 KHz til en stereo gererator (FM)

men så bestiller jeg nok det krystal... :-/

/Rasmus

Reply to
Rasmus M. Jensen

Hej Rasmus

Hvorfor så ikke bruge 3.686 MHz og så dele med 97 og 194 istedet ?