Re: Krystal på 2.432 MHz???????

Hej igen...

Ja, så har jeg snakket med ESKA og de siger at det overhovedet ikke er et
standard krystal... Hvis de skal ha det lavet skal jeg bestille mellem 50 og
100 og det syns jeg er lige mange nok... Er der nogen der lige gider kigge i
skuffen med krystaller og se om de har et på 2.432 MHz...

På forhånd tak!

Mvh

Rasmus

Re: Krystal på 2.432 MHz???????
og
Her kan du bestille et enkelt hvis du ønsker det. Jeg har selv fået
specialfremstillet 2 stk nonstandard. pris ca 300-400kr.
http://www.h-jorgensen.dk/scripts/pg000073.htm

Jumsko

Re: Krystal på 2.432 MHz???????
Hej Rasmus

Kunne din opgave ikke løses af en programerbar oscillator ?

Mvh Max

Re: Krystal på 2.432 MHz???????
Du bestiller det bare hos www.jancrystals.com i U.S.A. - mindste ordre 10
dollars, så dumper det ind ad brevsprækken hos dig i løbet af nogle få dage.
Jeg har gennem årerne købt mange krystaller fra dette firma.

Venlig hilsen, Frank

Re: Krystal på 2.432 MHz???????

kigge

hmm... jo... det kunne da være en mulighed... har lige snakket med esko i
dag og de vil have omkring 100 kr. for et krystal... lidt dyrt synes jeg...
hvad koster en programmerbar oscillator? kan jeg evt. få et diagram?

Re: Krystal på 2.432 MHz???????
Hej Rasmus

jeg...

Med dit budget kan du godt glemme løsningen med en programerbar
oscillator og bestille krystallet hus ESKA, det er billigt med 100 kr.

Mvh Max

Re: Krystal på 2.432 MHz???????

Må vi ikke få lidt at vide om hvad den frekvens skal bruges til?

  Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk

Re: Krystal på 2.432 MHz???????

jeg...

jo det må du da godt... :-)
den skal bruges til at generere hhv. 38 og 19 KHz til en stereo gererator
(FM)

men så bestiller jeg nok det krystal... :-/

/Rasmus

Re: Krystal på 2.432 MHz???????
Hej Rasmus

Hvorfor så ikke bruge 3.686 MHz og så dele med 97 og 194 istedet ?