Re: K: Vacuumpumpe til lodde-os udsuger [3460 Birkerød]

Hej Kim

HIN igen, prisen er ikke kendt af mig :)

Hej Kim,

Eksisterer Struers i Rødovre stadig (synes der var noget med at de i hvert fald skar kraftigt ned), for der har jeg købt en del - og ja, det er pebret i forhold til alm. plastslange, men du kan jo klare dig med et mindre stykke hvor det skal være fleksibelt og så, via en adapter, gå over til en armeret trykluftslange (eller en do. haveslange).

Hvis du vil ha' et seriøst sug renser du en motor fra en Honda CD50 eller lignende størrelse firtakter og driver den med en elektromotor - så får du indbygget tinsuger ;)

--
Venlig hilsen,
Søren

Vi lavede en billig røg-udsuger. Hen til genbrugsstationen og fin en brugt - ikke for brugt - eller køb en ny - udsugning fra komfuret. Læg den oppe på loftet. Skær hul i loftet (så støjer det ikke så meget) og sæt en elefantsnabel på - dem med alu-folie og samme diameter som til køkkenudsugningen. Sådan en trak snilt 2 loddepladser. Det var ikke nødvendigt at skabe udluftning ud i det fri.

-- Med venlig hilsen KHJ

Stadig med hang til det analoge

Reply to
KHJ

Ok, så må jeg jo kontakte dem ved lejlighed...

--
Mvh, Kim Voss Schrader
Reply to

Hej!

Søren wrote: ...

Ja, det kan jeg jo. Så skal jeg i princippet kun bruge et par meter...

Erhmmmm, hvilken del af ordet "relativt lydløs" forstod du ikke *lol* :-)

--
Mvh, Kim Voss Schrader
Reply to

Hej!

Orla Pedersen wrote: >

Nå ja, det samme er jo i aircons på biler nu tildags. Hvordan kommer man så i nærheden af en billig kompressor hvor R134a'en allerede er "aftappet"?

Nice :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader
Reply to

"Kim Voss Schrader" skrev i en meddelelse news:42037f59$0$29845$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

Den skulle jo drives af en elektromotor. Ikke køre for egen kraft ;-)

Husk btw. luftfilteret, eller skal den have bly-brændstof?

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

"Uffe Bærentsen" skrev

eller

:-)

Fnis

Mvh. Uffe Ravn

Reply to
Uffe Ravn

Hej Kim,

Hmmm, du går ikke nok til rockkoncerter, så ville det slet ikke være et problem ;)

Og til de stakler der missede det... Cake var ustyrligt fænomenale i Vega den 7. :-D

En motor der trækkes langsomt rundt behøver nu ikke sige så forfærdelig meget.

--
Venlig hilsen,
Søren