Re: Køleplader

til

Du kan prøve at checke forretningerne på min liste:
http://hjem.get2net.dk/hkj/ElectronicShops.html

Men EN langsomt gående blæser kan sagtens køle 3 harddiske (monteret over
hinanden og blæseren foran) og det er nok væsentligt billigere.

Re: Køleplader

Hej Villy

Ja 2 x ½ 264-670 ville være fin! Men da jeg skrev indlæget var jeg ikke klar
over at aluminiums kiloprisen var højere end guldprisen!
Noget vil jeg ofre, men... (mon ikke prisen er uden moms, fragtmand og
vagtfirma :-)

Michael Lund Sørensen
Re: Køleplader

Hvis du bor i nærheden af en større havn, kunne du måske gå ned til en af
havnesmede, og købe et par stykker alu profil det tror jeg ikke vil koste
dig retmeget..

mvh
Christian

Site Timeline