Re: Købe LCD/TFT Display 7" til 10" i DK

Jeg står og skal til et project bruge en skærm på 7 til 10 tommer. Krav er

> at den skal kunne tilsluttes et SVGA signal. > Må meget gerne være et display med Toutch eller hvor det ihverfald kan > eftermonteres.

Danbit har en "Robust 6.4" LCD skærm i metalkabinet" til VGA.

og det er egentligt ikke forventet afsindigt skrækeligt dyrt med 'touch'

--
Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

det

For mig at se ligner det et fund!

/A =)

Reply to
Anders F

"René O. Nielsen" skrev i en meddelelse news:FUIWb.2802$ snipped-for-privacy@news.getnet.dk...

det

har de også nogle tft med vga og touch. Men desværre ikke dansk.

Brian

Reply to
Brian Hansen

Århhvaad de er nuttede - så skulle de bare lige være lidt vandtætte og så skulle jeg ellers igang med et projekt hvor speedometer, omdrejningstæller med mere på MC'en skulle skiftes ud med sådan et display ;)
--
-jens
Reply to