Re: Joustic

Tak for tilbudet, men jeg tror jeg har fundet en brugbar løsning, det ser
nemlig ud til at lykkedes at lave det med et touchpad, indtil videre har jeg
lavet det så der er analog output og løfter man fingeren af bliver
hastigheden sat til 0 og der bliver lavet et nyt referange punkt næste gang
der bliver sat en finger på panelet.
Vi kan desverre ikke afprøve det på kørestolen før starten af januar.

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Smart nok.

(Bare ikke til mig, de "bider" i fingrene)-

Husk vinterdæk og snekæder ;)

--
Venlig hilsen,
Søren

Det er ikke nødvendigt at have nejle på fingerne.

Bliver ikke nodvndigt da vi afprøver det i en sportshald.

--
Hilsen
   Peter N Petersen

?
Jeg får småstød (eller hvad det nu er) af Touch-Pads. Ikke noget alvorligt,
men nok til lige at det lige forstyrrer nervesystemet, så cursorbevægelser
bliver irregulære og "hakkede".

--
Venlig hilsen,
Søren