Re: Hvad er det for en transistor??

Så vidt jeg ved er 7805 en 5 V regulator. Altså den laver spændinger over 5
V om til 5 V. Det er en 3 benet dims lissom en transistor.

Re: Hvad er det for en transistor??
Hej!

Ja, men har du læst hvad manden rent faktisk spørger om? Det er kredsløbet
_inden_ 7805'eren...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Fooling around is like screwing around - without dinner ;-)"

Re: Hvad er det for en transistor??
Brinck kendte den heller ikke, så der er hvist ikke andet for end at
jeg må prøve med en anden og så se hvad der sker...takker for svarene!

Med venlig hilsen

Anders

Re: Hvad er det for en transistor??
Hej!

Kan det lade sig gøre at tegne kredsløbet på papir? Så kan du jo poste det i
dk.binaer og så kan folk vel finde ud af hvilken type transistor du mangler...
Ellers prøv med PNP, NPN og N eller P-FET ;o)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Fooling around is like screwing around - without dinner ;-)"

Re: Hvad er det for en transistor??

Hmm...du siger noget! Jeg finder lige blyandten frem, også melder jeg
lige når der er i dk.binaer.

Anders

Site Timeline