Re: HP Printer

Hey.. kan det ikke være dysen der er stoppet.... eller er de inbygget i
patronen ?

--
Mvh Kasper

Re: HP Printer
Davs Kasper

Den sidder så vidt jeg kan huske i patronen. Men jeg må jo lige se efter.

Med venlig hilsen   Thias Russell

Re: HP Printer

Kogende vand, deformerer det ikke plastic'en ?

Min "renselseprocess"

Gennemvæd et stykke køkkenrulle med vand, stil printerpatronen med
dyserne ovenpå køkkenrullen og lad det stå natten over.

det er Modelbane Europas hjemmeside
Re: HP Printer
Davs Anders

Det virkede. men jeg måtte lade patronen stå i 20 minutter, og lade det gule
kammer være så meget under vand som muligt, men nu har jeg da fået liv i
den.

Så tak for tippet.

Med venlig hilsen   Thias Russell

Site Timeline