Re: Hjælp

Hey

hvis du giver typen på den er der sikkert en venlig sjæl der vil slå den op for dig, men ikker jeg fik mig en cd fra dem der laver trafoer endnu, så jeg kan ikke....

men når den er loddet ud, skulle du gerne kunne måle et par eller flere selvstændinge viklinger

-- Mvh Kasper

Tjek Elektronik Chatten på ->

"Thias Russell" skrev i en meddelelse news:3f09da88$0$24705$ snipped-for-privacy@dread14.news.tele.dk...

Davs med jer alle sammen igen. > > Er der nogen af jer der ude der kan fortælle mig hvordan jeg kan teste > højspændings trafoen, eller hvad den store plastic klods nu hedder i et

TV.

og det skal være en test man kan lave / måle uden at den er tændt, da jeg > har et Daewoo TV der har fået lavet nogle kedelige brænd mærker på

printet.

> På forhånd mange tak for hjælpen. > > > > -- > > Med venlig hilsen > Thias Russell > >
Reply to
Kasper

Davs Kasper.

Jamen det lader til at jeg må lodde den ud så. Men takker for hjælpen.

Og jeg må så lige finde et nummer på den.

Med venlig hilsen Thias Russell

"Kasper" skrev i en meddelelse news:3f0a7536$0$5150$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk...

op

jeg