Re: Hej Hej

Ikke ret meget om noget i det hele taget, men når man nu kan se at det
er sendt fra Mekka, afsender kalder sig "Islamic life" og indholdet
har et regiliøst præg, må man nok sige at det er reklame/spam fra
allerhøjeste sted.

Men mal placeret er det, og OP kan da passende slette sit
fejlplacerede indlæg asap.

/Hans

Re: Hej Hej

Har du lært at skrive dansk?

Re: Hej Hej
Den 20.07.2010 16:54, skreiv Klaus D. Mikkelsen:

Do not feed the TROLL

Re: Hej Hej

Vel nærmere tosse, hvis man tror at en pædofil frelser skal redde
verden?

Re: Hej Hej
On Tue, 20 Jul 2010 03:35:51 -0700 (PDT), Islamic life

Ja for at sige at du er fuldstændig rablende sindsyg.

 Det er snart mange år siden hekse blev brændt, men nu skal det vist
genindføres.

per

Re: Hej Hej

Nu er jeg i tvivl, hvem er dummest at høre på, en dum dansk fanatiker,
eller en dum muslimsk fanatiker?

Nå, det var dig....

Re: Hej Hej

I kender da vist hinanden så..

/Hauge

Re: Hej Hej

der skal indføre en årlig jagt på muslimer, og den skal vare hele året

Re: Hej Hej

Hvordan mener du at du adskiller dig fra muslimerne, med en sådan
udtalelse? De er ude på at udrydde os uden nogen form for grundlag. Du
er ude på at udrydde dem uden nogen form for grundlag... Kan du se
forskellen?
Nej, vel!

/Martin

Re: Hej Hej

jo forskellen er at det bedste forsvar er angreb og eftersom de vil udryde
os så må vi forsvare os, og dermed komme dem i forkøbet og angribe dem.

Re: Hej Hej

Aha! Sådan en slags "Jeg-må-godt-du-må-ikke-æv-bæv-bussemand"?

Men det er vist en kende uden for denne gruppes emne. Du må fise til
mudderkas.... øh, dk.politik med disse indlæg.

FUT: dk.politik, hvor jeg ikke spilder min tid.

/Martin

Re: Hej Hej

og jeg kender dig men vist aldrig for noget godt, ligesom så mange
andre kan jeg se. Haha

per

Re: Hej Hej

iøvrigt er det fuldstændig sindsygt at der er nogen der tror på alt det
regiløse pladder, der er intet af der passer, hverken gud, jesus, allah,
muhamed, budha eller
andre så kaldte regiløse forgudet overhoveder har nogen sinde eksisteret.
det er ligsom med flyvende tallerkner og grønne marsænd, der aldrig nogen
der har set
nogen af dem og der heller ikke nogen der kommer til det. Men tro kan flytte
bjerge og skabe en masse illusioner.

Re: Hej Hej
On Tue, 20 Jul 2010 21:53:20 +0200, "mig det bare mig"

 Præsis det er noget pladder.
Men det er dog utroligt så meget det kan sætte igang

per

Re: Hej Hej

 desværre Hauge
 jeg kander ingen med disse meninger.

Du ved hvem? .. Det er "Allah", prisen er for ham.
Tænk et øjeblik.
Hvordan vil du være efter døden?!
Kan du tro, at netop dette system af universet og alle disse store
skabelse vil ende i ingenting ... lige efter døden!
Har du tænkt, for en anden, hvordan gemme din sjæl fra Allahs straf?!

per

Re: Hej Hej

Nej så kan det ikke være nogen du kender.

/Hauge

Re: Hej Hej

 Jeg kender da dig.

per

Re: Hej Hej

Nej heldigvis ikke, dertil er du for langt ude.

/Hauge

Re: Hej Hej

så er vi ca, samme sted

per