Re: Hej Hej

>Hvad i al vide verden har dette med elerktronik og/eller teknik at gøre?

Ikke ret meget om noget i det hele taget, men når man nu kan se at det er sendt fra Mekka, afsender kalder sig "Islamic life" og indholdet har et regiliøst præg, må man nok sige at det er reklame/spam fra allerhøjeste sted.

Men mal placeret er det, og OP kan da passende slette sit fejlplacerede indlæg asap.

/Hans

Reply to
Hans Kjaergaard

Islamic life skriver:

Har du lært at skrive dansk?

Klaus

-- Modelbane Europas hjemmeside:

Min egen hjemmeside nu med nyt domæne

Den 20.07.2010 16:54, skreiv Klaus D. Mikkelsen:

Do not feed the TROLL

Reply to
Harald Mossige

Harald Mossige skriver:

Vel nærmere tosse, hvis man tror at en pædofil frelser skal redde verden?

Klaus

-- Modelbane Europas hjemmeside:

Min egen hjemmeside nu med nyt domæne

Ja for at sige at du er fuldstændig rablende sindsyg.

Det er snart mange år siden hekse blev brændt, men nu skal det vist genindføres.

--

Mvh

per
Reply to
Per H

"Per H" skrev i meddelelsen news: snipped-for-privacy@4ax.com...

Reply to
mig det bare mig

Per H skrev:

I kender da vist hinanden så..

/Hauge

Reply to
Hauge

"Hauge" skrev i meddelelsen news: snipped-for-privacy@mid.individual.net...

der skal indføre en årlig jagt på muslimer, og den skal vare hele året

Reply to
mig det bare mig

Hvordan mener du at du adskiller dig fra muslimerne, med en sådan udtalelse? De er ude på at udrydde os uden nogen form for grundlag. Du er ude på at udrydde dem uden nogen form for grundlag... Kan du se forskellen? Nej, vel!

/Martin

Reply to
Martin [TMM]

og jeg kender dig men vist aldrig for noget godt, ligesom så mange andre kan jeg se. Haha

--

Mvh

per
Reply to
Per H

"Martin [TMM]" skrev i meddelelsen news:4c45fb82$0$36559$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

jo forskellen er at det bedste forsvar er angreb og eftersom de vil udryde os så må vi forsvare os, og dermed komme dem i forkøbet og angribe dem.

Reply to
mig det bare mig

Aha! Sådan en slags "Jeg-må-godt-du-må-ikke-æv-bæv-bussemand"?

Men det er vist en kende uden for denne gruppes emne. Du må fise til mudderkas.... øh, dk.politik med disse indlæg.

FUT: dk.politik, hvor jeg ikke spilder min tid.

/Martin

Reply to
Martin [TMM]

"Per H" skrev i meddelelsen news: snipped-for-privacy@4ax.com...

iøvrigt er det fuldstændig sindsygt at der er nogen der tror på alt det regiløse pladder, der er intet af der passer, hverken gud, jesus, allah, muhamed, budha eller andre så kaldte regiløse forgudet overhoveder har nogen sinde eksisteret. det er ligsom med flyvende tallerkner og grønne marsænd, der aldrig nogen der har set nogen af dem og der heller ikke nogen der kommer til det. Men tro kan flytte bjerge og skabe en masse illusioner.

Reply to
mig det bare mig

Præsis det er noget pladder. Men det er dog utroligt så meget det kan sætte igang

--

Mvh

per
Reply to
Per H

desværre Hauge jeg kander ingen med disse meninger.

Du ved hvem? .. Det er "Allah", prisen er for ham. Tænk et øjeblik. Hvordan vil du være efter døden?! Kan du tro, at netop dette system af universet og alle disse store skabelse vil ende i ingenting ... lige efter døden! Har du tænkt, for en anden, hvordan gemme din sjæl fra Allahs straf?!

--

Mvh

per
Reply to
Per H

Per H skrev:

Nej så kan det ikke være nogen du kender.

/Hauge

Reply to
Hauge

mig det bare mig skriver:

Nu er jeg i tvivl, hvem er dummest at høre på, en dum dansk fanatiker, eller en dum muslimsk fanatiker?

Nå, det var dig....

Jeg kender da dig.

--

Mvh

per
Reply to
Per H

Per H skrev:

Nej heldigvis ikke, dertil er du for langt ude.

/Hauge

Reply to
Hauge

så er vi ca, samme sted