Re: fran ICL 232 CPE til Max 232 CPE ..

Hey...

google er din ven : http://www.intersil.com/data/fn/FN3020.pdf .. men tjek
det nu lige

men jeg mener bestemt de er ens... (: men uden helt at sige det... måske
lidt med størrelsen på capsene.. men er de mere en 1uF er det vel ok

--
Mvh Kasper

Re: fran ICL 232 CPE til Max 232 CPE ..

Det har den, blot er den ikke så god. Intermec havde problemer med nogle
printere, her hjalpå det at sætte Maxim kredsen i.

det er Modelbane Europas hjemmeside
Re: fran ICL 232 CPE til Max 232 CPE ..

Det gør ikke det mindste .. jeg skal den anden vej .. Dvs bygge noget
tilsvarende ., bare med en Maxim kreds i stedet for ..

Og hvis nogen skulle være interesseret, så skulle det gerne blive til en
Link Adapter til IDEC / Squard D / Allen Bradly PLC ..

~~Frank.,

Site Timeline