Re: ELV Ekkoenhed

Finni Syndergaard sendte ved en fejl det med ">" markerede til min private
adresse:

Lige netop det er en fejlbeskrivelse!

Smid et diagram i dk.binaer

Desuden har jeg sat X-fut til news:dk.teknik.elektronik  da der er der de
dygtigste elektronikhoveder sidder.

Besvarelser på denne post lander altså i ovenstående gruppe

Mvh. Uffe Ravn

Re: ELV Ekkoenhed
Den Tue, 26 Sep 2006 10:59:26 +0200. skrev Uffe Ravn:

<snip>
Se efter opamps der har lukket røgen ud. Start med en lup, i nødstilfælde
tages scopet i brug. Start fra udgangen så skal du ikke lede så langt;-)

Jeg kender ikke din dims; men 11 ud af 10 fejl i sådanne lydeffekter
skyldes syge opamps.

Christian Treldal, OZ1GNN