Re: electronic supply seriel interface til lcd display

På deres hjemmeside, står der noget om det skulle være software styret.
Fik du noget software med. ?

MVH
Leo

Re: electronic supply seriel interface til lcd display
Prøv med ESC O (bogstav O som i Ole)

Re: electronic supply seriel interface til lcd display

jeg fik ingen software med interfacet .

er der sw på deres side til kortet

Re: electronic supply seriel interface til lcd display

Ja der er software på deres side.

http://www.electronic-assembly.de/eng/dbl/dbl.htm#Software

Re: electronic supply seriel interface til lcd display
Den Sun, 26 Sep 2004 15:47:49 -0700. skrev claus:

<snip>
Die LED-Beleuctung....... kan vel oversættes til
Baggrundsbelysningen kan nemt tændes og slukkes med 'ESC L n1'

Formodstanden kan du selv bestemme

Bliver lavet om til 5V på kortet. Ved ikke lige om det også gælder for
baggrundslys, nok bedre at checke med multimeteret før du beregner
formodstanden.

Christian Treldal

Re: electronic supply seriel interface til lcd display

bg lyset er på 5 volt

vedr software til interfacet er der ikke noget til model 9707 ude på
electronic assemply

Re: electronic supply seriel interface til lcd display
Har du prøvet at skrive til dem, om et af programmerne kan bruges.

http://www.electronic-assembly.de/deu/disk/disk9708.zip

Når der står "for Series EA DYN, EA SER" kunne jeg forstille mig at det
passede til flere af dem, og du ødelægger vel næppe noget ved at prøve.

Site Timeline