Re: Efterlysning på elektronik blade/bøger for nybegynder

eksempel

Prøv at søge lidt på nettet. Der findes myriader af hjælpeværktøjer og små
konstruktioner du kan gå igang med. Ellers spørg igen.

Mvh

Søren N.

Re: Efterlysning på elektronik blade/bøger for nybegynder

for

Du kan starte med min linksamling, der er bl.a. links til en lærebog i
elektronik.

http://hjem.get2net.dk/hkj/ElectronicShops.html

En gammel klassiker er AE-bogen, men den er udgået af print for lang tid
siden, men prøv evt. biblioteket.

Re: Efterlysning på elektronik blade/bøger for nybegynder

Eller en Dalo printpen og noget finætsekrystal.

Eller en helt anden løsning

http://www.diyhifi.dk/fremstilling_af_print_paa_den_lette_maade.html

Mvh Max

Re: Efterlysning på elektronik blade/bøger for nybegynder

[klip]
For omkring 15 år siden havde mit lokale bibliotek to bøger der hed
"Elektronik der virker" og "Elektronik der virker 2". De var fyldt med
konstruktioner og printtegninger lige til at kopiere. Der var også
beskrivelser af hvordan man kommer i gang. Måske kan de bøger stadig
findes, dengang syntes jeg de var gode.

Tomas

Site Timeline